Zapytanie ofertowe nr 2/RPOWSL/03.02.00/03/2018 dotyczące wyboru dostawcy:
– ekologicznej linii do malowania proszkowego
Zamówienie w ramach projektu pt.
„WDROŻENIE PRODUKCJI INNOWACYJNEJ OPRAWY OŚWIETLENIOWEJ
W TECHNOLOGII LED Z ALTERNATYWNYM ZASTOSOWANIEM DIOD HIGH POWER I MIDD POWER”, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, III osi priorytetowej: Konkurencyjność MŚP, działanie 3.2 Innowacje w MŚP.
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na zakup środka trwałego przedstawionego poniżej w niniejszym zapytaniu ofertowym
- Zamawiający
Siedziba:
Metal Team Sp. z o.o. Sp. K.,
35-016 Rzeszów, ul. Unii Lubelskiej 5
Korespondencja i dostawa:
Centrum Technologiczne Metal Team Sp. z o.o. Sp. K.
42-260 Kamienica Polska,
ul. Warszawska 2E, Wanaty
Kontakt:
tel. 34 326 12 15
fax 34 326 10 42
e-mail metalteam@metalteam.pl
http://www.metalteam.pl/
- Opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1
Kod CPV 42000000-6 Maszyny przemysłowe
Ekologiczna linia do malowania proszkowego przystosowana do odlewów aluminiowych o wymiarach max: 350mm x 600mm x 150mm o oknie przelotowym min 2000mm wysokości i szerokości 750 mm.
Linia pracująca w trybie ciągłym z min prędkością 0,5 m/min.
Ekologiczna linia do malowania proszkowego powinna składać się z następujących elementów:
- Wanny z tunelem (lub kabiny natryskowe) do przygotowania powierzchni odlewów (mycie i płukanie) – min. 5 stref. Wykonane ze stali INOX 304, sekcja konwersji ze stali 316L, cały osprzęt wanien i tunelu jak również pompy wykonane ze stali INOX 316L, Długość stref musi zapewnić właściwy proces chemiczny dla konwersji cyrkonowej aluminium, długość stref okapywania musi uniemożliwić przenoszenie kąpieli. Pierwsza strefa grzana, pracująca do temperatury 50 st. C izolowana
Strefa musi być przewidziana dla detali obciążonych warunkami atmosferycznymi i mieć możliwość rozbudowy.
- Piec suszący / wypalający do odgazowania, suszenia i wygrzewania odlewów pracujący w temperaturze do 250˚C. Grubość izolacji min 200 mm ściany i 250 mm sufit, wełna mineralna o gęstości min 100kg/m3
Komory pieca muszą spełniać funkcję wygrzewania, suszenia i polimeryzacji
- Kabina lakiernicza do malowania z systemem odzysku farby wyposażona w aplikacje do malowania ręcznego.
Kabina musi być przystosowana do zainstalowania aplikacji do malowania automatycznego.
Linia wyposażona w sterowanie PLC.
Konstrukcja linii musi umożliwiać dostawienie dodatkowej kabiny do ręcznego malowania niewielkiej partii elementów – 1 kpl.
- Dopasowanie linii do pracy manualnej jak i częściowo automatycznej – przenośnik detali pomiędzy poszczególnymi etapami technologicznymi linii o regulowanej szybkości do max 4m/min i nośności min 80 kg/mb, ołożyskowany w pionie i poziomie, z automatycznym systemem czyszczenia i oliwienia, automatyczną grupą napędową.
Wartość zamówienia obejmuje dostawę i montaż mechaniczny kompletnej ekologicznej linii do malowania proszkowego.
W celu zapewnienia właściwej instalacji i funkcjonowania linii wybrany Dostawca dostarczy Zamawiającemu 1 komplet dokumentacji techniczno-ruchowej linii w języku polskim.
Powyższa konfiguracja linii do malowania powinna zapewnić najwyższą jakość i trwałość nakładanych powłok o charakterze dekoracyjno – ochronnym, a także pozwolić na ekonomiczną i ekologiczną eksploatację.
Linia do malowania proszkowego musi posiadać budowę modułową, która umożliwi rozbudowę i zwiększenie jej wydajności.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
– Oferta musi być sporządzona zgodnie z załącznikiem nr 1 Formularz Ofertowy.
– Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane oświadczenia, o których mowa w treści zapytania ofertowego
– Oferta złożona po terminie lub nie złożona na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 Formularz Ofertowy oraz nie zawierająca wymaganych oświadczeń nie będzie podlegała rozpatrzeniu.
– Oferowana cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (zakup, dostawa, montaż). Ceny mogą być podane w PLN lub EURO. Zamawiający w przypadku ofert w walucie EURO do przeliczeń zastosuje średni kurs NBP z dnia opublikowania wyników postępowania ofertowego.
– Oferent deklaruje doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia poprzez oświadczenie w ofercie o wykonaniu minimum 10 (dziesięciu) kompletnych dostaw i instalacji lakierni proszkowych w przeciągu ostatnich 3 lat.
– Oferent deklaruje posiadanie zespołu składającego się z co najmniej 10 osób zapewniającego naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w okresie trwania projektu poprzez oświadczenie w ofercie
– Oferent w przypadku wybrania jego Oferty i podpisania umowy sprzedaży będzie zobowiązany do dostarczenia gwarancji bankowej zwrotu zaliczki ważnej na cały czas realizacji umowy stanowiącej zabezpieczenie ewentualnego zwrotu zaliczki w przypadku niewywiązania się z umowy. Wytyczne w zakresie gwarancji bankowej zwrotu zaliczki
- Gwarancja musi być wystawiona przez bank. Nie dopuszcza się gwarancji wystawianych przez instytucje nie będące bankami wg prawa międzynarodowego, w tym przez firmy ubezpieczeniowe, kasy oszczędnościowe, parabanki itp.
- Gwarancja musi być podpisana przez osoby upoważnione ze strony banku.
- Gwarancja musi odnosić się bezpośrednio w swoich zapisach do zawartej Umowy sprzedaży wraz z podaniem numeru i daty zawarcia umowy sprzedaży.
- Gwarancja musi być gwarancją bezwarunkową, w szczególności nie może zawierać warunku dotyczącego zgody Dostawcy na wypłacenie kwoty gwarancji.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia gwarancji w następujących przypadkach:
- Gwarancja została wystawiona przez podmiot nieupoważniony zgodnie z niniejszymi wytycznymi lub podmiot niewiarygodny,
- Gwarancja nie zawiera wymaganych zapisów,
- Gwarancja nie zabezpiecza wymaganej kwoty lub nie odnosi się bezpośrednio do zapisów umowy,
- Gwarancja zawiera warunki nie do zaakceptowania przez Zamawiającego.
- W każdym z takich przypadków Zamawiający wykazuje dobrą wolę i może wyznaczyć termin dostarczenia prawidłowo sporządzonej gwarancji.
– Strony obowiązują następujące warunki płatności:
1) 20% wartości zamówienia brutto (zaliczka) – płatne na podstawie faktury pro forma w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. Na otrzymaną przedpłatę Wykonawca ma obowiązek wystawić fakturę zaliczkową;
2) 70% wartości zamówienia brutto (zaliczka) – płatne na podstawie faktury pro forma w terminie 7 dni od daty potwierdzonej obustronnie podpisanym protokołem dostawy przedmiotu umowy do Zamawiającego (Centrum Technologiczne w Wanatach). Na otrzymaną przedpłatę Wykonawca ma obowiązek wystawić fakturę zaliczkową;
3) 10% wartości zamówienia brutto (płatność końcowa) – płatne w terminie 14 dni od daty technicznego odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego bezusterkowym protokołem końcowym podpisanym przez obie strony umowy i dostarczenia Zamawiającemu faktury końcowej z kopią podpisanego protokołu odbioru
– Ważność oferty min do dnia 11.05.2018r.
Zamawiający warunki udziału w postępowaniu będzie oceniał zerojedynkowo:
– spełnia – oferent dopuszczony do postępowania
– nie spełnia – oferent nie dopuszczony do postępowania
- Kryteria oceny oferty
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Cena brutto w PLN
- Okres obowiązywania gwarancji w miesiącach
- Informacja o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty
- Kryterium: cena brutto w PLN –waga 90 pkt.
- Kryterium: okres obowiązywania gwarancji w miesiącach – waga 10 pkt.
Razem 100 pkt.
- Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria.
- Punkty za kryterium „Cena brutto w PLN” zostaną obliczone według wzoru:
Cena brutto w PLN oferty najtańszej
———————————————— x 90 = liczba punktów
Cena brutto w PLN oferty badanej
(2) Punkty za kryterium: „Okres obowiązywania gwarancji w miesiącach” licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia zostaną przyznane wg zasady:
– Okres gwarancyjny 24 miesiące – 10 pkt.
– Okres gwarancyjny 18 miesięcy – 8 pkt.
– Okres gwarancyjny 12 miesięcy – 5 pkt.
.
- Termin składania ofert
Oferty należy składać w formie pisemnej, w języku polskim, angielskim lub niemieckim, do dnia 27.04.2018 r. drogą pocztową, pocztą kurierską, pocztą elektroniczną lub osobiście pod adresem korespondencyjnym Zamawiającego. W każdym przypadku za chwilę złożenia oferty uznaje się moment jej złożenia pod adresem wskazanym w punkcie 1.
- Termin realizacji umowy
Dostawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia w terminie od 14.05.2018 r. i nie później niż do 15.06.2018 r.
- Informację na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych
W postępowaniu nie mogą brać udział podmioty powiązanie z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru dostawcy a dostawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej.
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji.
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika.
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy
Termin dostawy może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego uniemożliwiających realizację planowanego projektu.
Przez okoliczności niezależne od Zamawiającego należy rozumieć: klęski żywiołowe (powodzie, lawiny, sezonowe pożary itp.), katastrofy, awarie, niespodziewane wypadki itp.
- Informację o możliwości składania ofert częściowych
Ze względu na rodzaj zamówienia, nie ma możliwości składania ofert częściowych.
- Opis sposobu przedstawienia ofert wariantowych oraz minimalne warunki
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Informacja o planowanych zamówieniach
Zamawiający nie przewiduje udzielania tego typu zamówień.
- Rozstrzygniecie postępowania
– Analiza ofert i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany komisyjnie przez Zamawiającego.
– Przeprowadzenie niniejszego postępowania oraz wybór oferty nastąpi z pełnym poszanowaniem zasad uczciwej konkurencji, równego traktowania, efektywności, jawności i przejrzystości oraz przy dołożeniu wszelkich starań w celu zapewnienia bezstronności i obiektywności wyboru.
– W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może zażądać udzielenia przez dostawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
– Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany warunków postępowania ofertowego w trakcie jego trwania.
– Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru jakiejkolwiek oferty.
– Zamawiający poinformuje o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty poprzez umieszczenie tej informacji na stronie internetowej Bazy Konkurencyjności, na której upublicznione zostało niniejsze zapytanie ofertowe.
– Informacja o wynikach postępowania upubliczniona zostanie w taki sposób, w jaki zostało upublicznione zapytanie ofertowe.
- Sposób udzielania informacji i wyjaśnień
Pytania dotyczące niniejszego zapytania ofertowego oraz postępowania z nim związanego, zainteresowani mogą składać w formie pisemnej na adres korespondencyjny Zamawiającego lub adres e-mail metalteam@metalteam.pl.
DO ŚCIĄGNIĘCIA:
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr 2/RPOWSL/03.02.00/03/2018:
FORMULARZ OFERTOWY